onsdag 11 juli 2007

i-landsproblem



En första post mitt i alltihopa.

Sista dagarna i stan innan semestern och avfärd till ön. Såå mycket som jag tänkte att jag skulle hinna göra innan jag stack iväg, som jag redan nu inser att jag inte alls kommer att hinna med att tänka på ens en gång. Fast jag får väl hitta en håltimme under hösten när jag kan hinna ifatt mig själv, för det gör jag inte just nu.

Dagarna springer iväg och kvällarna, då jag skulle hunnit med allt det där, säger bara slurp, så är dom slut och det är go'natt. Jag måste bara hitta något kul (läsvärt) att skriva om. Kanske listor kan vara ett alternativ? Njae, hur kul är det, men om jag skulle skriva en lista över bästa låtar just nu i livet/världen/sommaren så skulle den nog innehålla.

Tim Armstrong - Into Action

Ah! Ska kanske vara så bra, så synd att skinnhuv'ena snodde den stil'en, fast här i Svedala så tror jag nog dom hade fullt upp med att göra rockabilly till skinhuv'e musiken numero uno. Men ska hade ändå fått någon slags stämpel som är otroligt synd med tanke på att det är så jävla bra uppåt musik. Spelas högt!! "If you hesitate now, that's a subtraction"

Blonde Redhead - 23


Maps - It Will Find You


Det är pop musik 2007 när den känns som bäst!!

Da Hype - Junior Jack

Volymen på 11 och sen är det bara att bege sig ut på dansgolvet.

Säkert - Vi kommer att dö samtidigt

Hela plattan funkar hela sommaren

/J

Inga kommentarer: