måndag 23 juli 2007

Semester konsternerande














Som en sovande zombie i regn upplever jag tillvaron för tillfället, även om solen tillfälligt tittat fram.

Konstaterar att Bajen klättrat en pinne från föregående omgång och att dom även kommer att vara på en femte plats efter att nästa omgång spelats. Utrecht borta känns som en förlustmatch, framför allt med Sulan borta, men det kan gå vägen. Skönt ändå att det är uppehåll i allsvenskan så att man kan koppla av lite grann.

Global warming effekten eller en vanlig svensk sommar som regnar bort? Vem ska man lita på?
Själv tycker jag att det är skönt att det inte är fyrtielva grader varmt ute och den aktivitet man kan ta sig för är att ligga i närheten av vatten. Jag har aldrig kunnat förstå begreppet "solbad" eller vad avsikten/njutningen av detsamma består av.

Men den här tjejen svänger rätt bra måste jag hålla med om:


Looping the loop liksom

Sen ett litet soundtrack till sommaren från Band of Horses


"There's country music playing, and he don't like it at all"


Enjoy the summer

/J

2 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Varför får du de där gigantiska mellanrummen mellan första bild och text?

Feberfrossa sa...

Tack för kommentaren. Jag är nog alldeles för ovan med blogger's upplägg. Men antagligen beror det på att markören hamnar till höger om bilden när jag vill ha texten under, detta i förhandsgranskningsläge, och då kör jag retur tills den hamnar där jag vill. Men jag förstår att det inte är nödvändigt, ska försöka bättra mig. Men med semestermössa på så kan det ta en stund.